Arsenal Görünüm Seti
Bu setin içerisinde şu indirilebilir içerikler bulunuyor: ● Arsenal Görünümü - Crusader ● Arsenal Görünümü - Rabbit 11 ● Arsenal Görünümü - Muramasa ● Arsenal Görünümü - Prototype ● Arsenal Görünümü - Grosse Feier *Bu setin içerikleri aynı zamanda Daemon X Machina: Titanic Scion Digital Deluxe Edition ve Super Digital Deluxe Edition içerisinde de bulunur. Aynı içeriği iki kere satın almadığından emin ol. *Bu eşyalar Arsenal'inin dış görünüşünü etkiler. Yalnızca kozmetik içeriktir ve Arsenal'in niteliklerini etkilemez. *DLC'ler hikâyede belirli bir noktaya kadar ilerledikten sonra oyun içerisinde erişilebilir olacaktır.