Arrow Kılığı
Bu kılık ile CW'nun yeni başarılı dizisi Arrow'da Green Arrow'u canlandıran Stephen Amell halini alın. Stephen Amell'e benzeyin, onun gibi konuşun ve şehri onun koruduğu gibi koruyun.