80 Günde Devriâlem: Gizli Nesne
Gerçeğin Peşinde Bir Dünya Turu Valizlerinizi hazırlayın ve Jules Verne'in en ünlü kaşiflerinin yerine geçin. Dünyanın dört bir yanını kapsayan bu yarışta Phileas Fogg ve sadık yardımcısı Passepartout'ya eşlik ediyorsunuz; ancak bu sadece basit bir gezi turu değil. Her yeni şehrin büyüleyici manzaraları ve yerel atmosferinin ardında çözülmesi gereken büyük bir gizem var: Birisi İngiltere Merkez Bankası'nı soydu ve ipuçları tam da yolunuzun üzerine çıkıyor. Bir ülkeden diğerine geçerken dikkatinizi korumanız gerekecek. Gizli nesneleri avlayacak, kalabalık pazarlardaki küçük farkları tespit edecek ve Fogg'un yolunu açmak için bulmacaları birleştireceksiniz. Tamamladığınız her sahne sadece hikayeyi ilerletmekle kalmaz, aynı zamanda kendi kişisel kupa koleksiyonunuzu büyütmenize ve daha zorlu görevlerin kilidini açmanıza yardımcı olur. Dünya dikkat dağıtıcı şeylerle dolu, ancak güzel manzaraların sizi kandırmasına izin vermeyin. Tehlikeli olay örgüsü her köşede sizi bekliyor ve ihtiyacınız olan ipuçları genellikle göz önünde saklanıyor. Gerçek bir dedektif gözüne ve bir kaşif kalbine sahip olup olmadığınızı görme zamanı. Yolculuğunuzda bol şans, zaman daralıyor!