FromSoftware'in meka oyunlarındaki uzmanlığı ile kendilerine has aksiyon oynanışını birleştirerek geliştirilen ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON, seriye yepyeni bir aksiyon deneyimi getiriyor. Dinamik ve Tüm Yönlü Savaşlar Oyuncular, kendi mekalarını hızlı ve tüm yönlü savaşlarda kontrol ederek devasa sahneleri ve mekalarının hem karadaki hem de havadaki hareket kabiliyetini avantaja çevirerek zafere ulaşacaklar. Kişisel Savaş Stilleri için Özelleştirilmiş Parçalar Çok çeşitli oyun stillerine uygun şekilde Armored Core parçalarını özelleştir. Farklı parçalar seçildiğinde mekanın hem saldırıları değişir hem de hareket kabiliyeti ve savaş stili etkilenir. Böylece her bir görev, birbirinden farklı meka stratejileriyle ele alınabilir. Heyecanlı Boss Savaşları Güçlü boss'ları alt etmek için çeşitli saldırı ve savunma taktiklerini yakın ve uzak mesafelerden uygula.