Armello - Seasons Tahta Görünümleri Paketi
Seasons Tahta Görünümleri Paketi, iki yepyeni tahta görünümü Sonbahar ve İlkbaharı getiriyor. Yeni çevre öğeleri, atmosfer ve hava efektlerinin yanında tamamen yeni ortam müziği ve ses efektlerine de sahip olan bu sevimli tahta görünümleri klasik Armello tahtasının görüntüsünü tamamen değiştiriyor.