Armello - Haydut Klanı
Armello'nun ilk Klan DLC'sinde ünlü Haydut Klanı olarak şan için savaş! Haydut Klanı DLC'si, oynanabilir yeni dört Kahraman, 50'den fazla eşsiz Haydut görevi, Haydut Zarı, yeni bir Haydut Klanı Yüzüğü ve daha birçok şey içeriyor! YENİ KAHRAMANLAR Scarlet, Haydut Kralı Bu tilki, doğuştan lider. Cazibe, ince zeka ve acımasız bir azim. Twiss, Ufak Pati Ufak bir sincap, Armello'nun gördüğü en iyi hırsız. Sylas, Ruh Balıkçısı Tamamen intikama odaklanmış bir su samuru. Öldürmek için yaşıyor. Horace, Demir Şair Ölmek için fazla yetenekli, emekli olmak için fazla sadık eski bir şövalye. YENİ GÖREVLER Haydut Klanına özel olan 50 yeni görev ile kendi efsanevi haydutluk destanlarını yaz! YENİ ZAR Süslü Haydut Klanı Zarı ile havalı şekilde zar at. YENİ YÜZÜK Sadece Haydutların kullanabileceği ünlü Serendibite yüzüğü! YENİ TILSIM Pek işe yaramaz ama bir Haydut için büyük bir övünç kaynağıdır. GUPPY KART GÖRÜNÜMÜ Tahta giden görevinde Armello'nun en şanssız Kavalyesini yanında götür!