Valguero, ortaçağ efsaneleri ve kadim anıların iç içe geçtiği, engebeli yaylaları ve Beyaz Kayalıkları'nın zamanın çoktan geri kazandığı yıkıntılarla gölgelendiği bir diyardır. Altın bir sisin içinde yeniden doğan donmuş tundradan, gölgeli vadileri yarıp geçen lav nehirlerine kadar her biyom, yükselen ve düşen krallıkların ve yıkıntılar arasında kendilerine yer edinmeye cesaret eden kurtulanların hikâyesini anlatır. Hem güzel hem de acımasız olan Valguero, yalnızca gücünüzü değil, geride bırakacağınız izi de sınayan bir diyardır. Klasik Valguero'nun ARK: Survival Ascended için yeniden doğduğu, her zamankinden daha keskin, daha vahşi ve daha ölümcül bir dünyaya adım atın. Valguero şunları içerir: - 63 kilometrekareden fazla kara ve deniz alanı, her köşesinde keşfedilmeyi bekleyen harikalar ve tehlikeler saklı. - Güzelliğin ölümcül soğuğu örttüğü, yeniden tasarlanmış, ışıldayan Tundra'dan, heybetli Sekoyalar'a, uçsuz bucaksız Beyaz Kayalıklar'a, sık ormanlara, donmuş kar alanlarına, çam ve meşe ormanlarına, ışıl ışıl okyanus ve derin denizlere ve Sapma Çukuru'nun gölgeli uçurumuna kadar on farklı biyom. Her ortam bir hikâye anlatır ve hayatta kalmak hem kurnazlık hem de cesaret gerektirir. - Sessizce avlanan, delici bakışları ve acımasız saldırılarıyla bir kabusa dönüşen korkunç bir yırtıcı olan Megaraptor. Bu uğursuz avcı, Valguero'nun en büyük boss karşılaşmasında baskın bir rol oynuyor. - Sapma Çukuru'nda yuva yapan ve hayatta kalanları ödülleri için derinliklere girmeye zorlayan Kaya Ejderhaları. - Orak şeklindeki pençeleriyle korkunç bir hızla av bulan ve kurbanları mücadele ederken yaşayanları parçalayan uçurumdan atlayan avcı Deinonychus. - Valguero'nun Sapma Siperi'nde Biçicilerin dehşetiyle yüzleşin; saldırılarından sağ çıkmak, bu ölümcül güzellikteki canlı silahlardan birini kontrolünüz altına alma şansı verebilir. - Parıldayan odalardan uçurum derinliklerine uzanan bir mağara ve oyuk labirenti. Sekoyalar'da, unutulmuş mağaraların girişlerinde vahşi bir örümcek muhafız dolaşıyor ve gölgelerde sürekli bir tehdit oluşturuyor. - Zamana yenik düşmüş krallıkların ve hayatta kalanların hikâyelerini fısıldayan dağınık harabeler ve antik anıtlar. Nefes kesici olduğu kadar acımasız manzaralarıyla Valguero, eşi benzeri olmayan bir hayatta kalma sınavı sunuyor. Bu zorlu sınavın üstesinden mi geleceksin, yoksa gölgeleri tarafından mı yutulacaksın?