Bu eksiksiz koleksiyonda ARK serisinin sunduğu her şeyi deneyimleyin! Vahşi toprakları keşfederken ilkel yaratıkları evcilleştirin ve sürün, destansı kabile savaşlarında rekabet etmek için diğer oyuncularla ekip kurun ve tüm zamanların en büyük Dinozor dolu macerasında birlikte seyahat edin. ARK: Ultimate Survivor Sürümü, ARK: Survival Evolved ile birlikte şu devasa Genişletme Paketlerini içerir: Scorched Earth, Aberration, Extinction ve Genesis Parts 1 & 2. Tümü, temel oyunun lansmanından bu yana yapılan her iyileştirmeyle güncellendi ve optimize edildi. binlerce saate kadar oyun! İlkel ada ormanlarından yıldızlararası bir yıldız gemisinin fütüristik bahçelerine kadar, her genişleyen çevre fethetmeniz için burada! Tarih öncesinden fantastik olana kadar bu topraklarda dolaşan yüzlerce benzersiz türü keşfedin ve bu yaratıklarla nasıl arkadaş olunacağını veya onları yenmeyi öğrenin. ARK'lerin şaşırtıcı tarihini öğrenmek için geçmiş kaşiflerin bıraktığı not ve dosya koleksiyonunuzu tamamlayın. Serideki her patron mücadelesinde kabilenizi ve canavarlarınızı savaşta test edin! Siz ve arkadaşlarınız nihai ARK deneyiminde hayatta kalmak için gerekenlere sahip misiniz?