Hatta en deneyimli ARK kurtulan hızla su, gıda, hasat, zanaat öğeler için avı bulmak ve hayatta kalmak için herhangi bir şansı barınak inşa etmeliyiz, susuz ve geniş bir çölde açlıktan, çıplak Örgülü. ARK en uzak adada honlanmış Kullanım becerileri, uysal, cins öldürmek ve ...EJDERHA dahil çölün aşırı sert koşullarına, hayatta kalmak için geliştiğini gizemli yeni yaratıklar binmek! Her iki dünya genelinde yüzlerce oyuncu ile takım veya yerel oynamak için ileri ve geri adası ve çöl arasında seyahat! YENI BIR YER KEȘFETMEK Kendi estetik ve ekosistem her - tepeleri, yüksek çöl, dağlar, kanyonlar, bataklık ve vaha - Scorched Earth altı benzersiz, çöl temalı canlılarını oluşan, tamamen yeni bir haritaya ARK oyuncular alır. kalıntıları, mağaralar ve geysers ile çevrili, hayatta kalanlar keşfetmek ve usta için yepyeni bir sınır bulacaksınız. YENI ANIM EVCILLEȘTIRMEK Scorched Earth yeni biyomları onları maç için tehlikeli yeni yaratıklar ile doldurulur ve cesur kurtulan bunların birçok terbiye edilebilir bulacaksınız. Bir ejderha arkasından düşmanları üzerine deve gibi yaratık veya yağmur yangın karavan aşağı yol açar. Sadece adımı sakıncası yoksa bir Ölüm Worm çekebilirdi! ÜZERINDE 50 YENI NESNELERI OLUȘTURMAK Birlikte scrounge ne olabilir Kaynakları Kullanma, hayatta kalanlar onları bu ıssız ortamda hayatta yardımcı olmak için yeni kıyafetler ve sıcaktan korumak için yapılar ve yeni araçlar zanaat olabilir. Oyuncular Kaynaklar sağlamak üsleri ile onlara Kendilerini ya da kuyuları, rüzgar türbinleri ve Petrol Rafinerileri savunmak için kamçı, bumerang ve lav silahları kullanabilirsiniz. yaratıcı kullanıldığında, thes için ürün yaşam, kendini savunma veya aşiret savaş için yepyeni Stratejileri açabilirsiniz. YENI SORUNLAR FETHETMEK Daha önce ada gibi, Scorched Earth çöl bilinmeyen birçok gizemli dikilitaşların ev sahipliği yapmaktadır. kendi gücünü açığa çıkarmak kurtulan yüz yüze ARK en ölümcül patronu yaratık ile güncel getirecek - vahşi Manticore'dan! o güçlü bir silah, bir değerli kalıntı veya ARK kendisi sırlarını korur? Sadece cesaret posses kurtulan gerçeği öğrenecektir bu korkunç canavar yüzleşmek için. DUNYALAR YOLUYLA SEYAHAT Dul kendi karakter, favori yaratıklar ve adası ve yeni Çöl ARKs arasında öğe alabilir, çölde bulmak şaşırtıcı yeni öğeler , yapılar , yaratıklar ve sırlarını tüm kıskanç kendi Ada yaşayan arkadaşlar edinmek.