ARK Fantastic Tames - Dreadmare
ARK'daki bir sonraki Fantastik Uysal ile tanışın: Survival Ascished: Dreadmare! Karanlığa bürünen ve efsanelerde fısıldanan Dreadmare, efsane ve kabuslardan oluşan bir yaratıktır. Gölgeli kanatları ve bozuk boynuzuyla, bilinmeyene dair tüyler ürpertici bir duygu uyandırıyor. Dreadmare'inizle, bu uğursuz küheylan üzerinde göklerde süzülün ve bir kara büyü selini serbest bırakın, düşmanların yaşam güçlerini tüketerek onları zayıflatın ve onlar sönerken bineğinizi yeniden canlandırın. Rakiplerinizin iyileştirme yeteneğini zayıflatan Dreadmare, savunmalarını parçalayan karanlık enerji patlamalarıyla düşmanları daha da sakatlayabilir ve yıkıcı bir sihir dağıtma dalgasını serbest bırakarak, güçlendirmeleri ortadan kaldırarak düşmanları açıkta bırakabilir. Hatta Dreadmare, bir müttefikini karanlık bir perdeyle örtebilir ve yardım çağrılıncaya kadar onu başka bir boyutta saklayabilir. Yaratık, gelen saldırıları bir korku kalkanıyla savuşturur ve ona meydan okumaya cesaret edenleri dehşete düşürür. Savaş alanını kontrol etmek, düşmanlarınızı zayıflatmak ve gölgelerden saldırmak için Dreadmare'in esrarengiz yeteneklerini kullanın! Bu gizemli kıyamet habercisini kabilenize ekleyin ve birlikte kıyamete doğru ilerleyin!