ArcheAge Chronicles
"Fırsatlar Diyarı Auroria'da Kendi Yolunu Çiz" Derin bir geçmişe sahip ve heyecan verici aksiyonla dolu Auroria'nın engin ve rengârenk dünyasını keşfet. ArcheAge Chronicles hem yeni gelen oyuncuların hem de deneyimli maceracıların gönüllerini fethedecek sürükleyici bir deneyim sunar. Öyküler ve Maceralarla Dolu Bir Dünya Öncüler Çağı geldi çattı. Uzun zaman önce tarihe karışan Auroria efsanesi yakın zamanda yeniden keşfedildi. Ümitlerle dolu birçok öncü bu ırak topraklara seyahat edip şöhret kazanmayı amaçlıyor. Deneyimli bir kâşif ve köklü bir ticari şirketin üyesi olarak Auroria'ya ilk adımlarını atacaksın. Bu yepyeni macerada antik harabeleri keşfedecek, korkunç bir hava aracı kazasını inceleyecek, ayrıca bu gizemli ve bir o kadar trajik hadisenin merkezinde bulunduğu entrikada kendini kaybedeceksin. Bu sırada her biri kendi sırlarını ve gayelerini taşıyan birçok esrarengiz karakterle tanışacaksın. Bakalım ArcheAge Chronicles'da Auroria'nın geçmişini gün yüzüne çıkarırken kimler yanında duracak, kimler sana karşı çıkacak? Heyecan Verici Çatışmalar Seni diken üstünde tutacak heyecan verici savaşlara gir. ArcheAge Chronicles, akıcı ve derin aksiyon mekanikleriyle geleneksel MMORPG'lerin ötesine geçer. Birçok farklı silahın ve yeteneğin arasından seçim yaparak kendi dizilimini oluştur ve kuvvetli düşmanları alt et. Yakın dövüş olanakları, uzun menzilli ölümcül saldırılar ve güçlü büyülerin de yer aldığı birçok farklı çatışma tarzının arasından istediğini seç. Savaş sırasında zıplayarak, düşerek, yuvarlanarak, atılarak, saldırıları engelleyerek ve savuşturarak dinamik deneyimi dibine kadar yaşa. Hangi oynanış tarzını tercih edersen et, ArcheAge Chronicles kaliteli bir çatışma deneyimi sunar. Eşsiz Özellikler ve Yenilikler Avcılık, toplayıcılık, evcilik, çiftçilik ve üreticilik gibi çok çeşitli mesleki yetenekleri keşfet. Yeni tarifler öğren, diğer oyuncularla ticaret yap ve birlikte öncü bir toplum inşa et. Eşsiz özgürlük sağlayan bu açık dünyayı keşfet, heyecan verici bir dizi ticarette bulun ve tehdit altındaki bölgelerden geç. Dostlarınla birlikte savaşarak ticaret yollarını düşmanlara karşı koru. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan Auroria'da izini bırakmış efsanevi bir öncü olacaksın. Maceraya Katıl Serüvene başlamaya hazır mısın? ArcheAge Chronicles'da maceraya atıl ve MMORPG türünün yeni çağını deneyimle. Dostlarını topla, silahlarını hazır et ve Auroria'nın sonsuz fırsatlarını keşfederek kendi kaderini çiz!