Archaica: The Path Of Light
Işık, bu gizemli medeniyetin sırlarını ortaya çıkarma yolundaki anahtar. Lazerleri manipüle etmek ve onları doğru tetikleyicilere yönlendirmek için çeşitli cihazların nasıl çalıştığını öğrenmen gerek: - Tetraküp: ışığın yolunu saptırır - Bölücü: lazeri iki ışına ayırır - Dönüştürücü: ışığın rengini değiştirir - Işınlayıcı: Işığı başka bir Işınlayıcı’ya iletir - Ve keşfedilecek çok daha fazlası...