Arcade Paradise
90'lar retro atari macera oyunu Arcade Paradise'a hoş geldin. Aile çamaşırhanesinin anahtarını alan Ashley, işletmeyi durgun Grindstone kasabasına heyecan getirecek bir yere dönüştürmeye karar veriyor. Babanın bir adım önünde ol, gelirleri yöneterek yatırım yap ve kendine ait Arcade Paradise'ı oluştur! Fakirlikten zenginliğe... Kelimenin tam anlamıyla! Kıyafet yıkamaktan çöpü atmaya kadar sıkıcı işlerle dolu çamaşırhane işletmesini, kasabadaki en harika oyunların bulunduğu gelişen bir atari salonuna dönüştür ve büyük paralar kazan! Jeton Gir Her biri kendi oynanış mekaniklerine, hikayelere, görevlere ve ulaşılacak yüksek puanlara sahip 35'ten fazla atari oyunu! En eski vektör oyunlarında 32 bit dönemine kadar 30 yıllık oyun tarihinden ilham almıştır. Yeni bir rakip geldi İkinci jetonu gir ve yerel olarak toplam 4 oyuncuyla oynanan bir sürü eşli ve rekabetçi atari oyununda arkadaşlarınla oyna. En yüksek puanlara ulaş Her oyunda kendini kanıtla, baş harflerini yazdır, en sevdiğin atari oyunlarını daha popüler hâle getir ve çevrim içi liderlik panolarına yükle! Kaset koleksiyonuna yakışır nitelikte oyun müziği Oyunların kendi müziklerinden 90'ların başındaki en iyi albümlerden ilham alan müzik kutusunda seçtiğin şarkılara kadar oyun müzikleri, geçmişin ruhunu çok iyi yakalıyor. En iyi oyun dönemi Merhaba 90'lar. Bu oyunun bir kokusu olsaydı anılarımız gibi kokardı. Atarilerin görünümünden akıllara durgunluk veren çevirmeli internet bağlantısına sahip en yeni bilgisayarları kullanmaya kadar her şey saf bir aşkla yeniden yaratıldı. Gerald, Riviera'da Doug Cockle (Victor Vran'daki ve Witcher serisindeki seslendirmeleriyle meşhurdur), Ashley'nin sürekli azarlayan babasını oynuyor. Kral Yıkama'yı bizzat görmek için Riviera'da oldukça meşgul olan Gerald, seni sürekli arayarak bilgece öğütler verecek ve sürekli tuvaleti tamir etmeni hatırlatacak.