ARCADE GAME SERIES: GALAGA
İlk defa 1981'de oyun salonlarında arz-ı endam eden GALAGA nihayet Xbox One'da! Bu uzay çağı nişancı oyununda, savaşçıyı sağa ve sola hareket ettirerek gelen yaratıkları yok et. Bütün düşmanları öldür ve sonraki seviyeye geç! Birkaç seviyede bir gelen Zorlu Etaplarda tam puan almak için ustalığını konuştur! Çoklu düşman formasyonları, yüksek risk-yüksek kazanç denklemine dayalı Çifte Savaşçı modu ve Zorlu Etaplar... En sert oyuncular için bile bolca eğlence var! Bu son sürümde scan çizgisi ve ses ayarlarının yanı sıra eski ve yeni versiyonlar arasında geçiş seçeneği de bulunuyor, oyunun gerçek tutkunları için ideal! 80'lerin oyun makinelerinin parlayan yıldızını sen de deneyimle!