Arc 1 Access Pass
Wizard101 hikayesinin ilk bölümüne tam erişim satın alın! Spiral’i kötü Malistaire Drake’ten kurtarma görevinde Wizard City, Krokotopia, Marleybone, MooShu ve Dragonspyre dünyalarında seyahat edin! Lütfen dikkat: Arc 1 Erişim Bileti, ana hikaye içeriğinin Arc 1'ini tamamlamak için gereken yalnızca 75 bölgeyi içerir. Arc 1 Erişim Bileti, şu yan içerik alanlarına ve zindanlara erişimi içermez: Crab Alley, Deep Warrens, Wailing Caverns, The Catacombs, Selenopolis, Castle Darkmoor Dungeon, Kembaalung Dungeon, House of Scales Dungeon ve the Barkingham Palace Dungeon. Ayrıca, the side worlds of Aquila (The Garden of Hesperides hariç), Grizzleheim ve Wysteria dahil değildir. Microsoft Store’tan, Arc 1 Access Pass satın alımı yalnızca satın alma işlemini tamamlayan hesap tarafından Xbox’te kullanılabilir.