Araç Seti
Bu setin içerisinde şu indirilebilir içerikler bulunuyor: ■İlave Araç - Devriye Aracı ■İlave Araç - VH8-G2500 ■İlave Araç - Nightmare *DLC'ler hikâyede belirli bir noktaya kadar ilerledikten sonra oyun içerisinde erişilebilir olacaktır.