Aquapark io: Animals DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - Şehir Kupası haritası - Yaz kedisi derisi - Magican domuz derisi - Gökkuşağı zebra derisi - Kovboy atı derisi - Sanatçı tilki derisi - Pilot fil derisi - Penguen derisi - Şef fare derisi - Damalı ayı derisi Kay, zıpla, uç ve en hızlı hayvan ol!