APFTU
Yok olan bir şehrin son 21 gününü konu alan, çeşitli kollara ayrılan, hikaye tabanlı bir macera oyunu. Aldığın her karar, çevreni ve şehrin kaderini şekillendirecek. Ancak vakit daralıyor, şehir, sen olsan da olmasan da hayatına devam edecek. Esrarengiz politikacılardan sigara tiryakisi anarşist çocuklara kadar herkesle konuş. Bir tüccar olarak çalış, sosyalleş, kasabayı serbest bir şekilde keşfet ve şehrin hiyerarşisinde bir role sahip ol. Enfes hikaye anlatımı derinliğini merak uyandırıcı bir kurulumun keşfedilmesiyle birleştiren ve bir tutam Lovecraft atmosferi içeren A Place for the Unwilling, oyuncu tercihlerinin önemli bir etkisinin olduğu Dickens tarzında renkli bir dünyada Eldritch kabuslarının yer aldığı, zengin, hikaye tabanlı bir deneyimdir.