Anvil Saga
Zorlu ve son derece değişken bir dünyada yıkık dökük demirci dükkânını başarılı bir işletmeye dönüştürün! Bölgedeki haydutlar, lortlar ve rahiplerin yanı sıra Fransız ve İngiliz askerler ile ilgilenin. Tuhaf huyları olan işçileri yönetin, daha iyi bir hizmet sunmak için tesisleri ve aletleri iyileştirin, zengin müşterileri çekmek için dükkânınızı dekore edin ve en önemlisi, kellenizi kaybetmemeye çalışın. HAYALLERINIZDEKI DEMIRCI DÜKKÂNINI INŞA EDIN Dükkânınızı genişletmek ve daha zorlu siparişler almak için yeni odalar ve yer altı tesisleri inşa edin. Basit bir atölyeden yaşam alanları, spor salonu veya kütüphaneye kadar her odanın uygun mobilya ve dekor ile donatılması gerekir. KARARLAR VERIN VE SONUÇLARINA KATLANIN Müşteriler, ilişkiler ve kararlar; hepsi önemlidir! Her biri büyüyen işletmeniz için koruma ve ikramiye sunan çatışmalı grupların gözündeki itibarınızı koruyun. Hazırlamaya karar verdiğiniz siparişler ve her bir grup ile ilgilenme şekliniz oyun dünyasını etkiler ve trajik, eğlenceli veya şaşırtıcı sonuçlar doğurur. ÜNLÜ BIR ZANAATKÂR OLUN Siparişleri yönetin ve prestij seviyenizi yükselterek zengin ve ünlü müşterileri çekin. Baronun kendi kızı için yaptırmak istediği son derece güzel bir yüzük veya kralın elçisinin talep ettiği eşsiz bir kılıç gibi ikramiye verilen benzersiz siparişler alın. PROFESYONELLERDEN OLUŞAN BIR EKIP OLUŞTURUN Farklı beceriler, maaş seviyeleri, ihtiyaçlar ve kişiliklere sahip çalışanların sorumluluğunu üstlenin. Özel tesisler inşa ederek, imkânlar sunarak ve odalarını dekore ederek çalışanları mutlu edin. Daha hızlı çalışmaları için çalışanlarınızı özel aletler ile donatın ve kütüphanenize yeni kitaplar ekleyerek maharetlerini geliştirmeye yardımcı olun.