Antigraviator
2210 yılına gelindiğinde yarış kavramı, sınırlarının çok ötesine çıkmıştı. Yeni gezegen koşullarıyla yerçekimine karşı ortaya konulan bilimsel yenilikler bir araya gelince, yepyeni bir gösteri olan Antigraviator turnuvasının da önü açılmış oldu. Işık hızı tehlikesi, kaos ve karmaşanın mükemmel uyumuyla dolu, dört yanı ince detaylarla bezeli etaplarda durmaksızın yarış. Her biri üçer yarış pistine sahip altı farklı dünyada geçen beş oyun modunda Çekim'ini sür. Bu dinamik yarış pistlerine hayat verirken Unity'nin gücü de sonuna kadar kullanıldı. Rekabetin doruğa çıktığı çok oyunculu modlarda arkadaşlarına ister çevrimiçi ister ikiye bölünmüş ekranda meydan oku. Diğer yarışçıları sabote etmek için hava mayınlarını etkinleştir, kayaları kaydırarak tünellerin çökmesini sağla, roketatarlarla piste füzeler yağdır ve arkalarından daha nice işler çevir. Aracın "Çekim"i canın nasıl isterse öyle kişiselleştir, ancak seçimlerini yaparken dikkat et; bir geliştirmeyi seçmek diğerinden vazgeçmek anlamına gelebilir. Açılabilir kostümleri ücretsiz şekilde kullanabileceksin.