ANPAN Karakter Paketi
Gerçek hayattan bir figür 3'e 3 FreeStyle dünyasına dalıyor! Özel ünlü ANPAN ile tanışın! Bu Paket şunları içerir: - Karakter - ANPAN - ANPAN Gelişim Kutusu Bileti x5 *Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Satın alma işleminden sonra Paket Mesaj Kutusuna gider. *ANPAN'a sahipseniz, ANPAN belirli bir puan karşılığında takas edilir. *ANPAN sınırlı sayıda karakterdir, karakter geçişi avantajından hariç tutulmuştur. *Bu paket gelecekte aynı veya farklı formatta satılabilir.