Another Sight
ANOTHER SIGHT Viktorya döneminin sonuna doğru, 1899'un Londra'sında geçen ve nostaljik bilimkurgu öğeler içeren fantastik bir macera. Kültür ve karakterlere odaklı ANOTHER SIGHT, iki ana kahramanı, olağanüstü cesaret sahibi bir genç kız olan Kit ile kızıl tüylü gizemli kedi Hodge arasındaki duygusal ilişkinin gelişimine yoğunlaşıyor. Bu ikili Londra metrosunun inşaatının karanlık bir dehlizinde, Kit tünellerden birinin çökmesiyle görme yetisini kaybettikten hemen sonra karşılaşıyorlar. Birlikte bilinmeyene doğru çıktıkları gerçeküstü yolculukta Hodge Kit'in güvenini kazanarak eli ayağı oluyor ve nasıl vazgeçilmez bir dost olduğunu kanıtlıyor. Kit ve Hodge birlikte ve ayrı ayrı gerçeküstü bir fantezi dünyasını keşfederken çetin şartlarla başa çıkmak ve çetrefilli muammaları çözmek için kendilerine özgü yeteneklerini kullanıyorlar.