Anomaly Hunter: Observation Duty
Yeni işine hoş geldin. Gözlem Birimi'nin gece vardiyası operatörü olarak görevin inanılmaz derecede basit görünüyor: güvenlik kameralarının canlı yayınlarını izlemek ve her şeyin tam olması gereken yerde kaldığından emin olmak. Ancak kısa süre içinde bunun normal bir tesis olmadığını fark edeceksin. Orada seninle birlikte bir şey var ve çevreyi değiştiriyor. Gözlemle ve Rapor Et Odaların her ayrıntısını ezberle. Bir sandalye hareket ederse, bir gölge uzarsa, bir tablo değişirse ya da doğal olmayan bir varlık ortaya çıkarsa, bu bir anomalidir. İşler kontrolden çıkmadan önce hemen rapor göndermelisin. Hafızan ve ayrıntılara dikkatin tek silahların. İçeri Girmelerine İzin Verme Ne kadar uzun izlersen, zihnin sana o kadar çok oyun oynayacak. Anomaliler daha sık, daha tuhaf ve çok daha tehlikeli hâle gelecek. Çok fazla anomaliyi kaçırırsan, tehdit güvenli odana sızacak ve vardiyan kalıcı olarak sona erecek.