Anno 1800 - Sunken Treasures
Yeni görevler, dalgıç çanı tekniği, devasa yeni bir ada ve eşya oluşturma sayesinde kendinizi endüstriyel devrimin içinde bulun. Taç ve Hazine için Yeni görevler seni, yıllar önce bir savaş sırasında kaybedilen paha biçilmez bir eser için, ava gönderiyor. Dalışa hazırlanın Tüm oturumlarda ve oyun modlarında batık hazineleri avlamak için dalgıç çanını kullanın. Rekor kıranlar hoş geldiniz Anno tarihinin en büyük adalarından birine bir metropol inşa edin. Mucitler ve tamirciler buraya başvurun Eksantrik mucit Old Nate'e, şehriniz için patlayıcı olduğu kadar da güçlü olan yeni eşyalar üretme konusunda yardım edin.