Anime Pack
Sonunda, Doğu kültürü coşkusu rüyası sizin olabilir! Rüzgarların elementlerine meydan okuyarak baş belası kesilin! Braver Sword ile kötüleri doğrayın! Kaiju-XL hız ve merakla düşmanları küçümsüyor! Bir seyir harikası olan 3 Holy Man’in herhangi bir Caddesinde kıyafet de değiştirebilirsiniz!