Among Us - Airship Skin Set
Gelmiş geçmiş en iyi planı hayata geçirmek için Airship'te birlikte çalışın. Sahtekârlara kurban gidersen en azından Henry Stickmin Koleksiyonu'ndan esinlenilmiş bu kıyafetler sayesinde tarzından ödün vermemiş olacaksın.