Amnesia: Collection
Amnesia: The Dark Descent'de geçmişi ile ilgili hiçbir şey hatırlamayan ve terkedilmiş bir kalede uyanan Daniel rolüne bürüneceksiniz. Ürkütücü yolları keşfedecek ve Daniel'ın sorunlu hatıralarını bir araya getirerek sizi bekleyen dehşetin üzerindeki sır perdesini arayalayacaksınız. Amnesia: A Machine For Pigs'de ise, varlıklı bir fabrikatör olan Oswald Mandus rolünde, gözlerinizi kan ter içinde bir yatakta, cehennemden gelen makine düşlerinin içinde bulacaksınız. Oswald'ın tek bildiği çocuklarının başının belada olduğu ve onları kurtarması gerektiği. Amnesia: Justine de ise sorunlu bir zihin tarafından inşa edilmiş üç farklı sınavdan geçeceksiniz. Başkalarını kurtarmak için kendi hayatınızı riske atacak mısınız?