American Fugitive
American Fugitive; 3D, yukarıdan bakış açısına sahip, açık dünya ve tek oyunculu bir oyun deneyimi sunmanın yanı sıra, klasik sandbox aksiyon türüne de modern bir dokunuş sağlıyor. ABD’deki Redrock County’ye hoş geldiniz! Sakin görünüşüne sakın aldanmayın, suç dünyasının kalbi burada atıyor. Bu oyunda Will Riley rolünde oynayacaksınız. Aziz olmadığınız kesin, ancak bir katil de değilsiniz. Yine de babanızın hunhar cinayetinden dolayı demir parmaklıklar ardına koyulan sizsiniz. Babanız için tuttuğunuz yastan ve içinizdeki intikam ateşinden güç alarak hapisten kaçacak ve gerçek suçlunun peşine düşeceksiniz. Hapisten kaçtıktan sonra yeniden yakalanmamak için halkın içine karışmanız gerekecek. Polisten bir adım önde olmak için yeraltı dünyasıyla iyi ilişkiler kurmalısınız. 1980’lerin güneydoğu ABD’sinde geçen American Fugitive, klasik filmlere ve eski zamanların sevilen oyunlarına saygı duruşunda bulunuyor. Zamana karşı mücadele ederken şunu aklınızdan çıkarmayın: ADALET HER ZAMAN HUKUK YOLUYLA SAĞLANMAZ.