Amazing Superhero Squad
Amazing Superhero Squad, canlı bir süper kahraman şirketi simülasyonudur. Lanetli bir şehrin tüm sorunlarını çözmenin ve delirmemenin kolay olduğunu mu düşünüyorsun? Bir süper kahraman ekibine liderlik et, Storborg Şehri'ni yaklaşan felaketlerden kurtar ve onursuz rakiplerini yen. Şirketini çalışır durumda tut ve ana istatistiklerin sıfıra ulaşmasına izin verme. Şehrin ve çalışanlarının sorunlarını çöz. Heyecan verici bir hikaye; şirketindeki komploları ortaya çıkar ve rakiplerini geride bırak. Bir rüya takımı oluştur; en iyi verimlilik için kahramanları farklı istatistiklerle birleştir ve lütfen hepsini öldürme!