Amazing Princess Sarah
Sen huzurlu Kaleiya diyarının prensesi Sarah'sın. Baban Lilith adındaki bir iblis kadın tarafından kandırılıp kaçırıldığında krallığındaki sakin yaşam son buluyor. Onun tek bir isteği var, imparatorluğuna hükmedip seni öldürmek. Güçlü kılıcını kullanarak Lilith'in yardakçılarını öldür, sonrasında cesedi bir sonraki düşmana fırlatarak harika kombolar yap! Buzdan kalelerde, soğuk zindanlarda, lav mağaralarında ve çok daha fazlasında gezin, Lilith'in saklandığı kaleye git! Babanı ve kralı geri getir!