AMAZE! Level Pack 2
Favori oyununuzda daha büyük bir meydan okumaya hazır mısınız? DLC’miz – Level Pack 2 – oyun deneyiminizi bir üst seviyeye taşımak için burada! Level Pack 2 ile Classic modda ekstra 150 seviye ve daha zorlu olan Time Rush modunda ek olarak 50 seviye kazanacaksınız. Hepsini geçip nihai şampiyon olabilecek misiniz? Level Pack 2 DLC ile sizi bekleyen heyecan verici yeni zorluklar ve maceralar dünyasını keşfedin!