AMAZE! Level Pack 1
Favori oyununuzda daha fazla zorluk ve heyecan mı arıyorsunuz? O halde aramanıza gerek yok – en yeni DLC’miz Level Pack 1 burada! Bu DLC ile Classic modda ekstra 150 seviye ve Limited Moves modunda ek olarak 50 seviye kazanacaksınız. Yeni zorluklarla yüzleşin ve eklenen seviyelerde yeteneklerinizi test edin. Hepsini geçip nihai şampiyon olabilecek misiniz? Öğrenmenin tek yolu denemektir!