Altitude Units Pack (Windows)
İrtifa Birimleri paketi, her iki taraftaki askerlerin de yüksek Alplerin aşırı soğuğuyla başa çıkmak için kullandığı bazı kıyafetleri içerir. Bu öğeler arasında kürk astarlı paltolar, kalın botlar, benzersiz ceketler ve özel kayak üniformaları yer alıyor. Bu paket, İtalyan ve Avusturya-Macaristan fraksiyonlarındaki her rol için yeni bir üniformanın yanı sıra başlık çeşitleri, bıyıklar, gözlükler/pipolar ve yeni yüzler de içerir. "İrtifa Birimleri" paketi 40+ öğe içerir: - 6 İtalyan Üniforması - 13 İtalyan Başlık Öğesi - 6 Avusturya-Macaristan Üniforması - 13 Avusturya-Macaristan Başlık Öğesi - 7 Yüz Öğesi - 5 Bıyık - 2 Yüz (her fraksiyon için bir tane) Hem İtalyanlar hem de Avusturya-Macaristanlılar, savaş ilerledikçe havai savaş araçlarının icadına dek görülen en yüksek savaş alanlarından bazılarında savaşmaya alışmaya başlamışlardı. Askerlerin aşırı soğuklar yüzünden eldiven, kürk astarlı palto, kar maskesi ve hatta bazı durumlarda hasır ayakkabı kılıflarıyla dolaştığı görülürdü. Deniz seviyesinden binlerce metre yüksekte, en kararlı düşmanla çarpışırken olduğu kadar ölümcül koşullar altında hayatta kalmak için bu giysilerin zaruri olduğu apaçık ortadaydı. Avusturya-Macaristan askerleri, üniformalarının üzerine giyilen ve genellikle soğuktan korunmak için gerekli diğer öğelerle eşleştirilen bir dizi kürk astarlı palto alırlar. Pakette muhafızlar tarafından kullanılan büyük hasır ayakkabılar, ayı pençesi tarzı kar ayakkabılı kayak birlikleri ve en kabarık kürk yakalarıyla muhteşem görünen subaylar yer alıyor. Bulutların üzerindeki bu savaşın kıyafetleri sadece faydalı olmakla kalmayıp aynı zamanda oldukça şıktı. İtalyan birlikleri, soğuğun tehlikelerine karşı aşırı soğuk havaya uygun paltolarla önlem aldı. Derin kürk astarlı ceplere sahip devasa koyun derisi bir palto ve büyük deri kar botları giyen mühendis, sanki bir efsaneden fırlamışçasına heybetli bir görünüm ortaya koyuyor. İtalyan subay, rütbesine yakışan şık kürk astarlı bir palto giyerken İtalyan keskin nişancıysa kendisini sıcak tutan rahat bir geniş ceket ve kar maskesi giyer. Bu paketteki başlıklar arasında gözlüklü şık subay kasketleri, kürk şapkalar ve soğuktan korunmaya yardımcı olan kumaş sargılı başlık çeşitleri yer alıyor. Kayak ceketli birlikler için bazen ilginç kayak kıyafeti başlıkları da mevcut olacak. NOT: BU DLC SADECE KOZMETİK İÇERİKLER İÇERİR.