Altın Sandığı (3250)
Battle Islands 3,250 Altın (Premium Currency) Battle Islands'daki hazineni geliştirmek için bir Altın Sandığı satın al. Altın anında inşaatları tamamlamanı ve cephe hattını geliştirmeni sağlar.