Altın Çuvalı (550)
Battle Islands 550 Altın (Premium Currency) Battle Islands'daki hazineni geliştirmek için bir Altın Çuvalı satın al. Altın anında inşaatları tamamlamanı ve cephe hattını geliştirmeni sağlar.