Altered Premium Paketi
Cehenneme düşerken maceracı hazırlanmalıdır. Yağma için daha fazla yere sahip olmaktan daha iyi ne olabilir ki? Altered Premium Paketi, bu paket ile oyuna dâhil edilen yeni unvana ek olarak oyun içi depolama alanı için daha fazla seçenek sağlar. Bu paket aşağıdaki eşyaları içerir: 1 42-Slot Bag 8 Shared Bank Slots* 16 Shared Bank Slots* Title: The Altered Bu paket alındıktan sonra anında 200 ZEN ödül olarak verilecektir. ZEN para birimi hesabındaki farklı karakterler için kullanılabilir. Paket içerikleri hesap başına sadece bir karakter için alınabilir. *Bir hesap en fazla 88 Shared Bank Slot'a sahip olabilir. Bir hesap zaten maksimum sayıda Shared Bank Slot'a sahipse paket açıldıktan sonra bunlar hediye olarak verilmeyecek. Bu ödüller eğitimi tamamladıktan sonra Protector's Enclave'deki Reward Claims Agent'ten veya Açılış Sayfasındaki ""Claim Rewards"" tuşu ile toplayabilirsin.