Altın Mahzeni (7000)
Battle Islands 7,000 Altın (Premium Currency) Battle Islands'daki hazineni geliştirmek için bir Altın Mahzeni satın al. Altın anında inşaatları tamamlamanı ve cephe hattını geliştirmeni sağlar.