Alpine Units (Windows)
"'Alp Birimleri' paketi, bir dizi sert sakalın yanı sıra birimlerin kışın giydiği üniformaları ve teçhizatları içerir! İtalyan birlikleri, beyaz kış kamuflajının tadını çıkarırken Avusturya-Macaristanlılar kalın paltoların düğmelerini ilikler. Üç yüz öğesiyle birlikte beş bıyık ve sakal, ayrıca her fraksiyon için bir yüz vardır." "Alp Birimleri" paketi 31 öğe içerir: - 6 İtalyan Üniforması - 4 İtalyan Başlık Öğesi - 6 Avusturya-Macaristan Üniforması - 5 Avusturya-Macaristan Başlık Öğesi - 3 Yüz Öğesi - 5 Bıyık - 2 Yüz (her fraksiyon için bir tane) İtalyanların, her sınıf için üniformalarının üzerinde beyaz kar kıyafeti koleksiyonu vardır. Dağcının uyumlu beyaz pantolonu ve dolakları vardır. Ayrıca kar gözlüklü bir dizi şapka dâhildir. Avusturya-Macaristanlılar, her sınıf için harika paltolar alır: M1908 "Mantel". Soğuğa karşı korunmak için Kaiserjäger dağcıları ve Kaiserschütze keskin nişancı paltolarının yanı sıra kalkık yakalar, katlı feldkappe ve "Pelzmütze" yün şapkalar vardır. Paket, Kral V. George ve Çar II. Nikolay'dan esinlenilenler dâhil olmak üzere dört sakalla birlikte beş adet kışlık sakal/bıyık içerir! Kayak ve buzul gözlüklerinin yanı sıra bir alp "palamut" pipo mevcuttur. NOT: BU DLC SADECE KOZMETİK İÇERİKLER İÇERİR.