Alpha Pack
NERF Legends, seni düşman robot lejyonlarıyla ve nihai elebaşı efendileriyle yüzleştiğin fütüristik bir bilim kurgu dünyasına götürüyor. İkonik, gerçek hayattaki versiyonlarını temel alan güçlü bir NERF tüfekleri cephaneliğini kuşanarak zorlu düşmanlarla savaşırken bir dizi eşsiz ve sürükleyici ortamda, yüksekten uçarak yapılan etkileyici zorlu vuruşlar gerçekleştirmen gerekecek. Ayrıca Digital Deluxe sürümü, ana oyuna dâhil olmayan içerikleri ekleyen Alpha Pack'i de içerir!