Aloha Ayı Seti
Kutup ayıları bile tatile ihtiyaç duyar! Özel bir dans hareketinin kilidini açmak için tam Aloha Ayı Kıyafet Setini giyin! Aloha Ayı özel sürümü! Isı Dalgası Sırt Çantası bonusu dahil! Özel Aloha Ayı seti hareketini kendi kombinasyonunuzla deneyimleyin! *Bu paket şunları içerir: -50 Puan -[Aloha Ayı] Aloha Ayı Kafası -[Aloha Ayı] Aloha Ayı Gövdesi -[Aloha Ayı] Piña Colada Sırt Çantası -[Aloha Ayı] Isı Dalgası Sırt Çantası (Bonus!) *Bu paket oyun içi para birimi içerecektir ve satın alındıktan sonra iade edilemez. *Tüm Aloha Ayı setini giydiğinizde özel Serbest Hareketi etkinleştirebilirsiniz. *DLC öğeleri gelecekte aynı veya farklı bir yöntemle satılabilir.