All Terrain Vehicle
Bu araba, yüksek hıza sahip, küçük boyutlu ve genellikle korumasız olan raylı bir araçtır. 4x4'ünü en zorlu arazilerde nasıl en güvenli şekilde kullanacağını öğren ve yoldayken her türlü durumda istediğin yere hızlıca eriş. İki kişilik araç, Ana Menü'de Ayarlar'dan seçilebilir.