Alien: Isolation - Trauma
Alien: Isolation’ın ikinci eklenti içerik paketi Trauma'ya hoş geldiniz. Bu paket, becerilerinizi sınayacak zamana dayalı bir mücadele olan Survivor modu için üç yepyeni harita içeriyor. Sivastopol istasyonunun sıhhiye bölmelerinde çeşitli düşmanlarla mücadele edin. Düşmanlarınızdan kaçının, dikkatlerini dağıtın veya onlarla yüzleşin. Hayatta kalmak istiyorsanız hızlı hareket etmeniz gerekecek. -Sevastapol'un havalandırma borularında geçen klostrofobik bir koşturmacayı da içeren üç yeni harita. -Sıhhiyeci Subay Lingard olarak oynayıp ilk yardım paketlerine ve dikkat dağıtıcı el yapımı patlayıcılara daha hızlı erişim sağlayın. -Araştırmanıza ait tüm izleri yok edin ve istasyonun hayatta kalan mürettebatını kurtarın.