Alien: Isolation - The Trigger
Alien: Isolation'ın beşinci eklenti içerik paketi olan The Trigger'a hoş geldiniz. Sevastopol'u emniyet altına alabilecek misiniz? Size patlayıcı dolu bir kutu ve patlayıcıları yerleştirmek için konumlar verildi. Şimdi yapmanız gereken tek şey tetiği çekmek...ve hayatta kalmak. -Üç yepyeni Survivor Modu haritası içerir. Hayatta kalıp en yüksek skoru elde edebilecek misiniz? - Ricardo olarak Sevastopol'daki patlayıcıların ardında yatan gerçeği keşfedin. - Güvenlik alarmlarından sakının, Working Joe'lar ile mücadele edin ve en önemlisi, Yaratık ile yüzleşirken hayatta kalın.