Alien: Isolation - Lost Contact
Yeniden destansı Salvage Mode'u sunan Alien: Isolation'ın dördüncü eklenti paketi Lost Contact'a hoş geldiniz. Uzayın derinliklerinde, Sevastopol'da kapana kısıldınız ve hayatta kalabilmek için istasyonu dolaşarak tüm görevleri tamamlamalısınız. On zorlu seviye boyunca düşmanlarınızdan kaçabilecek misiniz, yoksa onlarla çarpışacak mısınız? - Lorenz Özel Bölgelerini ve Acil Durum Güç Merkezini barındıran ikinci yepyeni Salvage Mode haritası. - Çok sevilen Axel karakteriyle oynayın ve onu Revolver ve Kurmalı Silah ile donatın. - Working Joe'lar, diğer insanlar ve korkunç Yaratık ile yüzleşirken hayatta kalmaya çalışın.