Alien: Isolation Last Survivor Bonus İçeriği
Ellen Ripley olarak, Nostromo'daki son görevi sizin tamamlamanız gerekiyor. Ekibin geri kalanı ölmüştür. Hayatta kalmak için verilen bu umutsuz mücadelede, gemiyi kendi kendini yok etmeye programlamanız ve kaçış mekiğine ulaşmaya çalışmanız gerekiyor. Alien: Isolation, konu edindiği Ridley Scott'ın 1979 tarihli kült filmindeki korku ve gerilimi yakalayan bir birinci şahıs hayatta kalma-korku oyunudur. Oyuncular kendilerini, nereden geleceği belli olmayan insafsız bir Ksenomorfun gölgeler içinde takip ettiği kurbanlarını acımasızca öldürdüğü, her an dehşetin ve ölümcül tehlikenin kol gezdiği bir atmosferde bulurlar. Güçsüz ve hazırlıksız olarak atılacağınız bu serüvende kaynakları toplamak, çözümler üretmek ve aklınızı kullanmak sadece görevinizi başarıyla yerine getirmenizi değil, hayatta kalmanızı da sağlayacak.