Alien: Isolation Crew Expendable Bonus İçeriği
Bu ek içerikte, orijinal ekip Nostromo’da tekrar bir araya geliyor. Brett ve Kane ölmüştür; Ash ve Lambert ile birlikte, Yaratığı izole etmenin ve yarattığı dehşet ortamını ortadan kaldırmanın yolunu bulmak artık Dallas, Parker veya Ellen Ripley olarak size düşmektedir. Alien: Isolation, konu edindiği Ridley Scott'ın 1979 tarihli kült filmindeki korku ve gerilimi yakalayan bir birinci şahıs hayatta kalma-korku oyunudur. Oyuncular kendilerini, nereden geleceği belli olmayan insafsız bir Ksenomorfun gölgeler içinde takip ettiği kurbanlarını acımasızca öldürdüğü, her an dehşetin ve ölümcül tehlikenin kol gezdiği bir atmosferde bulurlar. Güçsüz ve hazırlıksız olarak atılacağınız bu serüvende kaynakları toplamak, çözümler üretmek ve aklınızı kullanmak sadece görevinizi başarıyla yerine getirmenizi değil, hayatta kalmanızı da sağlayacak.