Alien: Isolation - Corporate Lockdown
Alien: Isolation'ın ilk genişleme paketi olan Corporate Lockdown'a hoş geldiniz. Bu paket becerilerinizi ölçen zamana dayalı bir mücadele olan Hayatta Kalma Moduna yönelik üç yeni harita içeriyor. Yaratıktan yeterli bir süre boyunca kaçınıp hayatta kalmayı mı, yoksa Yaratıkla doğrudan yüzleşmeyi mi seçeceksiniz? - Kurumsal Çatı Katından Medikal Laboratuvarlara kadar uzanan üç yeni harita. - Yeni oynanabilir karakter Ransome size düşmanlarınıza saldırabilmek için yeterli ateş gücü sunuyor. - En iyi sürelerinizi Alien: Isolation liderlik tablolarına yükleyip tüm dünyaya meydan okuyun.