Alien: Isolation 2
Uzak bir koloni gezegenindeki araştırma ekibi gizemli bir enkaz keşfettiğinde ekip üyelerinden biri bu keşfi araştırmayı kendine görev edinir ancak hiç kimse, yerleşkenin üzerine bilmeden salınacak o dehşete hazırlıklı değildir. Artık hiçbir yer güvenli değil. Ölümcül bir yaratık tarafından amansızca avlanırken hayatta kalmak ve kaçmak için vereceği umutsuz bir mücadele başlar.