Alien Invasion
İşte Uzaylılar! İşgal ediyorlar! Vücut sayım modunda FIB Ajanı Solucanlar olarak göreviniz üstün çok dokunaçlıları geri püskürtmek. Veya külahları Senaryo Modunda değişip Uzaylılar olarak oynayarak FIB ile savaşıp geminizi tekrar ele geçirmek. Plazma Patlayıcıları, Enerji Küreleri ve UFO Saldırısı, yeni şapkalar ve mezar taşlarıyla galibiyetini güvence altına almak için her şeye sahipsin. 5 Başarıyı kazanarak muharebenin uzun yıllar boyunca hatırlanmasını sağla.