Albedo: Eyes From Outer Space
60’ların ‘pulp’ tarzı bilimkurgu filmlerinden ilham alan, Albedo: Eyes From Outer Space bir birinci şahıs macera oyunudur. Kısmen terk edilmiş gizli bir araştırma tesisinde gece bekçisi olarak çalışırken yakındaki bir patlama nedeniyle bayılıyorsunuz. Tesisin bodrum katında gözünüzü açtığınızda tavanda kocaman bir delik görüyorsunuz. Hasar gören binadan kaçmak sıkıntılarınızın sadece başlangıcı olacak ve etrafı keşfetmeye başladıkça garip, olağanüstü organizmalarla karşılaşacaksınız. Tüm bunlar yolunda gitmeyen bir çeşit biyolojik deneyin sonucu mu? Hayatta kalmak için mücadele etmeniz ve bu sırada gizemleri aydınlatmanız ve arkasında yatan sorunları çözmeniz gerekecek.